Bulgarian bag 10.000

Bulgarian bag 10000 powtórzeń to jedno z najcięższych wyzwań dla miłośników worka bułgarskiego. Naszym zadaniem jest wykonać przez 5 dni, 10 ćwiczeń, każde z nich 200 razy dziennie. Zatem 5 dni x 10 ćwiczeń x 200 powtórzeń = 10.000. Powinniśmy wykonywać 2.000 powtórzeń dziennie. Nie ma jednak konieczności wykonywać to w ciągu jednego treningu. Możecie zrobić np. 1000 rano i 1000 po południu. A oto ćwiczenia:

  1. Spin Side Swing Squqt
  2. Upright Rows (Strap Handels)
  3. Cement Mixer
  4. Snatch
  5. Spin Arm Throw Combo
  6. Spin
  7. Shoulder Press
  8. Side Handle Forward Bent Row
  9. 2 on 1 Drop & Catch
  10. Squats

Na filmie poniżej Bulgarian Bag Grind Match prezentuje sam Iwan Iwanow – legendarny bułgarski zapaśnik i trener. Iwan jest też wynalazcą worka bułgarskiego i systemu treningowego bulgarian bag.

Zanim podejmiecie się tego wyzwania radzimy poćwiczyć choćby kilka godzin pod okiem licencjonowanego trenera. Oto lista czynnych trenerów Bardzo dobrym sposobem na poznanie podstawowych technik może być udział w naszych obozach sportowych lub bezpłatnych szkoleniach. Niesłychanie ważny jest też sprzęt. Nigdy nie trenujemy z chińskimi podróbami! Rekomendujemy oryginalne worki Iwana Iwanaowa (firma Suples). W Polsce najniższe ceny na oryginalne, produkowane ręcznie worki oferuje sklep Fitness LEON Sklep ten daje też gwarancję najniższej w Europie (poza Bułgarią ceny)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *