Bulgarian bag swing squat w drabinie 10 oddechów

Bulgarian Bag Swing Squat w drabinie 10 oddechów

Drabina 10 oddechów to trening bardzo popularny w amerykańskiej szkole kettlebell – hardstyle. Proponujemy Wam wykonanie jej z workiem bulgarskim. Wybraliśmy do niej bulgarian bag swing squat (w Polsce ćwiczenie często nazywamy “drwalem”). Równie dobrze jednak mógłby to być bulgarian bag spin lub bulgarian bag snatch czy niemal dowolne inne ćwiczenie. Na czym polega drabina? Naszym zadaniem jest zrobienie 190 powtórzeń w 19 seriach po 10 razy. Przerwa między seriami jest zmienna: pierwsza wynosi 10 oddechów, druga 9, trzecia 8, itd. Dochodzicie do momentu gdy wykonujecie 10 drwali i macie jeden oddech przerwy. Od tego miejsca przerwy się wydłużają: 2 oddechy, trzy oddechy, cztery oddechy, itd. Trening kończycie gdy wykonacie 10 drwali, zrobicie 10 oddechów przerwy i znowu 10 drwali.

Poniżej film nakręcony w najstarszym i najsilniejszym polskim ośrodku bulgarian bag – gdańskim klubie Fitness LEON

 

Przed rozpoczęciem treningów z workami bułgarskimi, szczególnie jeżeli chodzi o ćwiczenia dynamiczne (a do nich zalicza się drwal) rekomendujemy trening pod okiem instruktora. Zobaczcie listę aktywnych instruktorów bulgarian bag. Sprawdźcie czy w Waszej miejscowości jest możliwośc wzięcia udziału w treningach grupowych lub indywidualnych po okiem specjalisty. Warto też na bieżąco śledzić harmonogram naszych kursów, szkoleń czy obozów sportowych: Kursy i szkolenia Około 10 razy w roku organizujemy w różnych rejonach Polski bezpłątne 3- godzinne szkolenia “Podstawy bulgarian bag”. Zobaczcie zdjęcia i filmy z tych szkoleń.